Hellu

Nu har det verkligen varit ett tag sen jag skrev nåt här. Men nu drar jag igång igen.

Okej. vad har hänt då? Jo. Jag har fått fast jobb först och främst. Prövotid nu i en månad först men. Iallafall. det är en 60% tjänst som personlig assistent hos frösunda. Känns faktiskt riktigt bra! är så nöjd så jag vet inte var jag ska ta vägen. Plus att dom 40% som är kvar kan jag ju täcka upp hur jag vill med mattantsjobbet.

Jag har även flyttat in i en etta på billerudsgatan. Och håller på att renovera här för fullt. rummet är klart, förutom två hyllor och några tavlor som ska upp. Ska iväg imorrn och slipa och måla köksluckorna. (dom är för tillfället rosa!!!) Sen blir det att bygga nya hyllor i garderoben. Liiite tröligt med bara en stång i garderoben! blir även en ny "hatthylla" i hallen. fast det blir fastmonterat liksom. med bara plankor. ja, svårt att förklara. men det är betydligt snyggare än det låter :P Måla om på badrummet ska göras med! Sen är jag nog ganska nöjd :D

Blir att jag och BästeSanna åker till Georgien i ett halvår med :D 15 juni är det beräknat att vi ska åka. Och kommer alltså hem jämt före jul :) Ska bli HUR roligt som helst.

Annars gör jag inte så mycket mer än att jobba och umgås med my partners in crime. Förbannat bra :)

Updates kommer väl när jag känner fört helt enkelt :)

I'm not a beer. But if I was. I would probably be the best beer in the world ;)



Kommentarer
Postat av: SannaBanan

Naaaw, ja vet att ja är bäst, å ja skulle uppskatta om du inte gick omkring å skröt med att vi är vänner, är ju pinsamt nog redan som de är att bli sedd liksom :P Haha näääääärå, bare sköjjer =) Å ja, ja vet, ja ä sö törr att skörpera skratter :P HERRÅ!

2009-11-13 @ 01:31:04
Postat av: Snore.

Undrar allt jag, vem det är som skäms mest. Med din näsa så är det inte direkt lätt att gå lite anonymt på stan inte. Nej, nej. Skulle du ha en burka så skulle man kunna tro att det är en tältpinne du har mitt i ansiktet.

2009-11-13 @ 01:39:04
Postat av: Saadet

Najs blogg:D ska vi följa varandra på bloglovin? kram:)

2009-12-18 @ 12:41:23
URL: http://saadet.blogg.se/
Postat av: Tina Carlsson

Hej nu har jag börjat blogga igen!

Så bjud in mig till bloglovin? Så får ni se mina sjungklipp lite då och då. :D



De senaste....sög..jagvet, jag är förkyld. Men jag kör på ändå!

Ni kan ge förslag på låtar som ni skulle vilja höra. Men, det är inte alltid att jag lyckas med alla. För jag har inte hållt på med musiken en långtid, inte att spela in och sånagrejer, sen har jag inte heller hunnit köpa något mick, eller slagsljudmanixer, yeah u know :)



Har en fortsatt trevlig helg!



Kramar Tina!

2010-11-13 @ 14:23:45
URL: http://tinabirgittairene.blogg.se/
Postat av: Julia :)

Hejsan!

Jag undrar ifall du vill rösta på min klänning. Man kan rösta på den 1 gång om dagen. Om du kommenterar i min blogg så får du en länk. Tack så mycket i förhand :)



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=BuqsHk45IkhX5Plxvrp0muQXM4UoGisHSWyX7pSEPxbJCA7vrluS

2011-06-23 @ 09:45:31
URL: http://juliians.blogg.se/
Postat av: Anonym

Var med och tävla i dagens blogg.Skulle vara jättekul!
http://dressyrmy.blogspot.se/2013/01/blog-post.html

2013-01-11 @ 10:11:42
URL: http://www.dressyrmy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0