trött

Igår och idag har jag varit duktig. Vaknat vid 8 båda dagarna. Hur gött som helst, även fast jag är rätt trött. :)

Jaha, vad sker i helgen då?! Mjaa.. Blir nog mys ikväll hoppas jag. Imorgon blir det eventuellt Torgny Melins på harrys. Hoppas Louise följer med bara :) Annars får vi helt enkelt ta en Tvspelsfylla. INTE dumt det heller.

Under jul blir det som vanligt skulle jag tro. Sova hemma natten till julafton, öppna klapparna från mamma och Håkan. (Förhoppningsvis följer jonas med och sover hemma då också (: ) Sen blir det frukost ( varm choklad, tekaka med julskinka) Göra sig iordning. Fika med Ros Marie, Thomas, Robin, Martin och Roy (släkt på Håkans sida) och byta klappar med dem. Sen ner till Säffle, till mormor och morfar. Mat, Kalle Anka, tjat, sen kommer tomten. Så fikar vi efter det. Sen hem och sova :D Mja, så ser familjen Finsberg-Johanssons jul ut :) Var Jonas tar vägen sen när vi åker in tiill stan är inte riktigt klart än. Men får hoppas på att han följer med till mormor en sväng iallafall :)

Igår röjde jag för övrigt ur Jonas skafferi. Slutade med att det blev 5 icakassar som skulle slängas helt plötsligt. Kan INTE förstå meningen med att spara på allt... Antagligen så står det ju där för att det INTE blir uppätet så. Haha. Boys will be boys antar jag :P

Nej, fick iväg. Hejpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0