Jaha.

Jaha. Nu har man skaffat blogg också. Får se om det blir nåt bra av detta. Vet inte vad jag ska skriva ens men. Jaja, det löser sig nog :)
Idag har jag hur som helst inte gjort så mycket vettigt. Sökte jobb, kollade film med Robert och Karre, åt nachogratäng, åkte ut till mamma och fikade med Robert och Karre och Chino. Sen åkte vi vidare till Långserud för att hämta Karres syster. Och nu sitter jag här vid datorn. Igen. Pratar i fånen med Jonas med :)


Nej, om man skulle dra en film och försöka sova i tid idag kanske... Låter som en fin idé :P

Natta                                                      



                                                              .Min Jonas :)

                                                                   Min Jonas/Brunte :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0